Äntligen hemma

Tja babes! Strax efter sista inlägget var jag tvungen att stressa som fan och fixa mig, hade en timme på mig och satt och åt i pjamas, blött hår och utan smink men det gick rätt bra. Mötte pappa och lillasyrran i gullmars och så åkte vi för att lämna henne på nåt läger borta i Norrtälje, sen tillbaka. Det tog typ 4 timmar att åka dit, tillbaka och handla två gånger också. Men nu är jag äntligen hemma och ska äta lite lax. Älskar lax, dels för att det är så gott och så är det såå enkelt hihi. Och nyttigt! ;) 
Det var min dag hitills, rätt nice men jag har sån jääävla träningsvärk även fast jag strechade flera gånger. Kan knappt gå och rumpan känns som en sten haha, imorgon är det säkert bättre. Puss!

Kommentarer
Postat av: NoraSxt

Hey sötnos, fin blogg du har.. Stilren & snygg! Kolla gärna in min tråkiga blogg och släng in en kommentar efter dig, chiao.

2012-06-30 @ 20:07:11
URL: http://tightbutcute.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0