3 nail wanties

270175-9-1349608760632_large
♥ Caviar nails Har viljat testa caviar nails rätt länge men aldrig hittat de på stan, inte så många butiker som säljer ciaté trorja? Det är iallafall typ det gulligaste jag sett, som pärlor på naglarna! Dock säger de flesta att pärlorna ramlar av rätt fort, men de är ändå värt att testa
 
Tumblr_ltrilpcvln1qax15lo1_500_large
♥ Matte polish Alltså nagellack med en matt yta isället för blank, ääälskar de men har inget för de har jag inte heller sett haha .. Måste testa! Detta ↑ från O.P.I var fint, rosa naglar är kääärlek
 
Tumblr_lppq354zli1qfelqlo1_500_large
♥ Sparkling nails Tycker detta är sååå fint, åh perfekta naglar .. Vet inte riktigt hur man gör så, men jag antar att man doppar topparna i glitter eller har på ett glittrigt lack från början? Måste verkligen prova, så stört fint
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Caviar nails finns på åhlens vid tc! :*

2012-11-07 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0