Back to school

Hola! Har inte haft tid för bloggen alls, funderar faktiskt på att sluta blogga ett tag eller åtminstone en bloggpause. Skriver bara massa tråkiga inlägg och har ingen inspiration, skulle nog vara bäst att bara lägga de åt sidan och sen komma tillbaka med lite idéer, roligare inlägg osv för de är varken kul för er eller mig att skriva/läsa min blogg haha .. Men jag vet inte. Åh beslutsångest
Iallafall, tillbaka till skolan idag! Hade sjukt tråkiga lektioner, slutade halv tre och träffade Olivia efter de. Vi va hos henne mest och gick ut lite och chillaaade. Åkte hem vid 19, hämtade mina saker hos mami och åkte till papi. Var även tvungen att fixa massa inför utvecklingssamtal imorgon, har tid klockan 13 och hor bussen gör så jag är i stan 12 .. arg, men aja ska sova nu så bloggar imorgon eftersom jag borde ha tid då! Puss och godnatt
Maaaat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0