Diamonds

 
Rihanna - Diamonds 
Hej alla läsare! Kom hem för typ en timme sen, ska berätta lite om min helg tänkte jag. Var med lite folk i fredags, lite överallt på söder och chillade, sov hos min syster och somnade runt fyra. Var seg som fan dagen efter, var hos syster tills typ fem och gick till Olivia då. Vi var hos henne, köpte massa onyttigheter och kollade på Modern family osv, sen vid typ 12 träffade vi Rebecca och Nira en stund, sen var dom hos oss och när ja sov kastade dom godis & grejer på mig hahahah, men de gick vid 3 och vi somnade typ då. Var hos olivia och chillade till 18, tog bussen hem och åt, satte mig på rummet och är typ skit sur nu haha, borde egentligen inte blogga men för eran skull osv .. hörs, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0