Home

Tja kåmpizar, tänkte berätta lite om min dag och såå. Haha alltid såna här klassiska "kom nyss hem berättar om dagen"-inlägg .. Hursomhelst! Hann precis i tid till skolan, lång dag tills halv fyra idag så det är mycket plugg, gick väl ok men de spåra lite på hemkunskapen haha.På lunchen köpte vi marshmallows och körde Chubby Bunny, hahahahah så jävla kul!
Var barnvakt igen efteråt! Gick bra hehe, dööör för den minsta han är så stört gullig. Sen kom mami och hämtade mig i gurra, åkte hem och käka middag osv sen skulle vi kolla på mina omdömen i alla betyg, flippade för de skriver heeelt fel saker så hjärndöda allihopa .. Men nu chillar jag bara, ska göra något snart för jag har tråååkigt, aja bloggar sen tråkigt inlägg, puss
Mina små bebisar, såå söttaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0