Monday I hate you

Hej på er! Känns segt med måndag idag, höstlovet är slut .. Men jag hade ett väldigt chill lov iallafall, så de känns ju okej att gå tillbaka. Försov mig dock en timme imorse, men papi skjutsade mig till bussen så jag hann iallafall i tid till skolan! Var i skolan under dagen och de gick fort så de va ju nice.
Efteråt va jag med Jonna och Olivia hos Jonna, skulle precis till tc men var tvungen att tagga så jag kunde hämta mina saker hos papi över till mami. Nu sitter jag i sängen och chillar, lyssnar på Little Things och Rock
Me och såå. Ska strax käka, men bloggar efter det, pussar
Instagrambild från min privata igår, haha oboyen tog slut :( Ni som känner mig kan följa mig på ffridaprivat där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0